„Azért dolgozunk, hogy a magyar utazók országhatárainkon kívül és belül egyaránt otthon érezzék magukat nálunk” – fogalmazta meg hitvallását Zentai Péter, a Peter’s Consulting prémium szállodáiból létrehozott és deklaráltan hazai munkavállalókkal dolgozó Hilaris Hotels alapító-tulajdonosa.
„Mindenhol otthon” – hirdeti mottójaként a legfiatalabb, ám az impozáns fejlesztési elképzelések szerint öt éven belül tizenöt-húsz hazai és külföldi egységgel rendelkező hazai szállodalánc. Nem kevesebbre vállalkoznak, mint hogy a legjobb élménycsomagot a lehető legmagasabb színvonalon és a lehető legjobb áron biztosítsák vendégeiknek. Szakmai stábjuk arra törekszik, hogy a hegyvidéki szállodákba látogató vendégek pozitív élményekkel feltöltődve, boldogan és elégedetten töltsék el náluk a kikapcsolódásra szánt időt.
„A vendégközpontúságon túl emberközpontúak szeretnénk lenni, vagyis egyedi, személyre szabott szolgáltatásokkal várjuk vendégeinket” – hangsúlyozta Zentai Péter alapító-tulajdonos. Fontosnak tartotta kiemelni azt is, hogy nem a piacon már jelen lévő szolgáltatók kárára kívánnak terjeszkedni, hanem az új igényeket szeretnék újszerű módon, a lehető legszélesebb közönséget megszólítva kiszolgálni.
Öt pilléren nyugvó koncepció
A turisztikai iparágba tudatos, átgondolt stratégia mentén belépő szakember és a háromtagú igazgatóság – Pázmándy Szilvia marketing- és üzletfejlesztési igazgató, Valenta Zsolt üzemeltetési igazgató és Tikos Gergő fejlesztési igazgató – ennek jegyében fogalmazta meg az öt alappillért, amely a Hilaris ernyője alatt, mégis önállóan működő szállodákat összefogja.
A szállodalánc gasztronómiai elképzeléseinek kidolgozásáért Krausz Gábor executive séf felel. A koncepcióban nagy szerep jut a helyi termelők által előállított, lokális alapanyagoknak és az egészségtudatos táplálkozási trendeknek. A folyamatosan megújuló kínálat nemcsak a szezonalitáshoz, hanem az adott egység arculatához is igazodik. A félpanziós ellátás mellett erős à la carte kínálattal készülnek. „Minden nemzetiségre és korosztályra gondolunk, a kínálatban mindenki megtalálja majd a fogára valót. Mégis minden kicsit más lesz, mint amit a szállodákban eddig megszokhattunk” – emelte ki Valenta Zsolt.
„A szauna-jacuzzi-masszázs szentháromságán túllépve a jövő wellnessélményét szeretnénk behozni a szállodáinkba” – emelte ki wellness-szolgáltatásaik trendi és különleges jellegére utalva Pázmándy Szilvia. A teljes körű felújítás után, 2024 tavaszán megnyitó LifeStyle Hotel Mátrában például kriokabint, jégkádat, LED-lámpás terápiát, holt-tengeri lebegés élményét kínáló flow-kabint lehet majd kipróbálni. Innovatív és egyedülálló szolgáltatásuk lesz még a „stormy relax kabin”. Az azonnali egészségügyi előnyökön túllépve a hosszú élet koncepcióját felölelő ún. „longevity” jegyében a kiegyensúlyozott életmód kialakításában segítenek vendégeiknek.A medical wellness szolgáltatásaik hátterét partnerük, a Szent Magdolna Magánkórház biztosítja.
A szintén zászlójukra tűzött családbarát koncepció a szolgáltatás teljes struktúráján végigvonul. Egységeikben tematikus játszószobákat alakítanak ki, a kicsik szórakoztatásáról számos program és animátorok gondoskodnak. A nagyobb gyerekekkel való közös esti kikapcsolódásra társasági játékok (bowling, teke, csocsó, darts, pingpong) kínálnak lehetőséget.
A fenntarthatóság jegyében a Hilaris számos megújuló energiaforrást használ, digitális szállodai és környezettudatos energetikai megoldásokkal védi a környezetet. Szállodáik 2024 végére száz százalékban papírmentessé válnak, parkolóikban elektromos töltőegységeket helyeznek el.
A Hilaris Hotels vezetése fontosnak tartja azt is, hogy szállodáik sokszínű szolgáltatását a lehető legszélesebb vendégkörnek tegyék elérhetővé, éppen ezért a turizmusban elsőként vezetik be a részletfizetési lehetőséget. A „buy now, pay later” megoldásuk lényege, hogy a vendég csak előleget fizet, a csomagár fennmaradó részét pedig a tartózkodást követően, hathavi részletben egyenlítheti ki.A szolgáltatást nem terheli sem kamat, sem kezelési költség, mindössze egy pár perces, online hitelminősítő folyamaton kell átesni. „A lehetőséggel sok olyan családot szeretnénk megszólítani, akiknek korábban nem volt lehetősége igénybe venni az ilyen típusú szolgáltatásokat” – emelte ki Zentai Péter.
A szakmai stáb elképzelése szerint – a magyar vendégek igényeinek maradéktalan kiszolgálása érdekében – a pozíciók 98 százalékát magyar munkavállalókkal fogják kitölteni. Oktatásukat a szállodalánc a saját képzőközpontjának keretein belül végzi.
Grandiózus tervek
A Murauban lévő osztrák szállodáik – a magyarok által közkedvelt kreischbergi sípálya lábánál fekvő Relax Resort Kreischberg****, az Alpenblick Kreischberg**** és a pályaszállásként igen közkedvelt Gasthof Waldschössl*** – december első hetében nyitották meg kapuikat. A Seppenwirt rendezvényház, valamint a St. Peter Hotel Murauerhof a felújítást követően, 2024 második felétől üzemel. A cégcsoport jelenleg újabb szálloda megvásárlásáról tárgyal Murauban, de már most a legnagyobb osztrák szállodai portfólióval rendelkező magyar vállalkozás.
„Portfóliónk bővítését a magyarok által kedvelt desztinációkban folytatjuk” – nyilatkozta lapunknak a tulajdonos. A további, ausztriai terjeszkedés mellett az akvizíció következő állomása Dalmácia lesz, ahol több hotel auditálását végzik jelenleg. Újabb, hazai szálláshely megvásárlásáról is folytatnak tárgyalásokat. A későbbiekben szlovéniai, észak-olaszországi üdülőhelyeken terveznek vásárlásokat.
Emberközpontúság a társadalmi felelősségvállalás jegyében
A síoktatás ügyét felvállalva a Hilaris Hotels 2024. február közepétől pályázatot hirdet általános és középiskolák, valamint síiskolák számára. A vállalkozás az 1–3. helyezést elérő csapat tagjainak utazási, szállás- és étkezési költségeit 100, 50, illetve 25 százalékban átvállalja.
forrás: https://turizmus.com/szallashely-vendeglatas/hilaris-hotels-megfizetheto-szallodak-magyaroktol-magyaroknak-nem-csak-ausztriaban-1190220